KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Description of Legal Representative’s Authority

Polish translation: opis/charakter/zakres uprawnień przedstawiciela prawnego


09:44 Oct 23, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Informed consent form
English term or phrase: Description of Legal Representative’s Authority
Końcowa część formularza świadomej zgody:

Legal Representative Signature...
Date...
Legal Representative Name...
Description of Legal Representative’s Authority...
Piotr Turski
Poland
Polish translation:opis/charakter/zakres uprawnień przedstawiciela prawnego
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Wybrałem wersję - w mojej opinii - prostszą, bardziej zrozumiałą dla laika, co jest istotne w dokumentach takich jak ICF.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4określenie zakresu umocowania przedstawiciela prawnego
inmb
4opis/charakter/zakres uprawnień przedstawiciela prawnego
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
description of legal representative’s authority
opis/charakter/zakres uprawnień przedstawiciela prawnego


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
Wybrałem wersję - w mojej opinii - prostszą, bardziej zrozumiałą dla laika, co jest istotne w dokumentach takich jak ICF.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
description of legal representative’s authority
określenie zakresu umocowania przedstawiciela prawnego


Explanation:
Inna propozycja.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824