KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Firm Delivery Lead Time

Polish translation: wiążący okres realizacji dostawy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Firm Delivery Lead Time
Polish translation:wiążący okres realizacji dostawy
Entered by: Roman Kozierkiewicz

11:39 Oct 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Law: Contract(s)
English term or phrase: Firm Delivery Lead Time
jw
Morientes
wiążący okres realizacji dostawy
Explanation:
Propozycja - choć również "delivery lead time" - to cykl sprzedaży tj. od momentu przyjęcia zamówienia do jego realizacji.
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
OKs
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wiążący okres realizacji dostawyRoman Kozierkiewicz
4ostateczny termin realizacji dostawy
Karolina Cywka
4stały czas realizacji
Adam Lankamer
3pewny czas realizacji dostawy/zamówienia
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
firm delivery lead time
stały czas realizacji


Explanation:
... zamówienia/zlecenia/dostawy

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
firm delivery lead time
ostateczny termin realizacji dostawy


Explanation:
Znalazłam w słowniku naukowo-technicznym, że lead time to 'czas realizacji' a więc 'firm delivery lead time' to ostateczny termin realizacji dostawy'

Karolina Cywka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
firm delivery lead time
pewny czas realizacji dostawy/zamówienia


Explanation:
Przy tak obszernym kontekście...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-10-26 11:45:09 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli kontekst, którego skąpisz, na to pozwala, to może nawet:

gwarantowany czas realizacji dostawy/zamówienia

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2007-10-26 12:07:48 GMT)
--------------------------------------------------

OK, po Twoim wyjaśnieniu wydaje mi się, że chodzi o gwarantowany/obiecany, coś takiego.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
firm delivery lead time
wiążący okres realizacji dostawy


Explanation:
Propozycja - choć również "delivery lead time" - to cykl sprzedaży tj. od momentu przyjęcia zamówienia do jego realizacji.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 724
Grading comment
OKs

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EnglishDirect
51 mins
  -> Dziękuję