KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Key Performance Indicator

Polish translation: główny wskaźnik efektywności


07:43 Oct 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Law: Contract(s)
English term or phrase: Key Performance Indicator
Tenderers should note that agreement to delivery performance being monitored as a Key Performance Indicator in accordance with Condition 1 of Schedule 1, is considered essential, failure to accept this condition will render the bid non-compliant
Morientes
Polish translation:główny wskaźnik efektywności
Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2007-10-28 09:23:43 GMT)
--------------------------------------------------

Tu jako dziedzinę podano marketing. Mówimy o efektywności marketingu czy działań marketingowych, a nie o wydajności marketingu.
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
z tekstu wynika że jest to główny wskaźnik, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Kluczowy Wskaźnik Wydajności
EnglishDirect
4Kryterium Oceny Ofertbabetka
3 +1główny wskaźnik efektywności
IwonaASzymaniak


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
key performance indicator
Kluczowy Wskaźnik Wydajności


Explanation:
sugestia

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-10-28 07:46:59 GMT)
--------------------------------------------------

Kluczowy wskaźnik wydajności (KPI) wizualnie przedstawia postęp w realizacji celu. W tym artykule objaśniono, w jaki sposób można tworzyć wskaźniki KPI przy ...

Kluczowy wskaźnik wydajności. (Key Performance Indicator – KPI). Struktura KPI zapewnia bogate,. scentralizowane repozytorium ...

itsm.itlife.pl/component/option,com_glossary/func,display/letter,K/Itemid,45/catid,24/page,1/

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  IwonaASzymaniak: kluczowy jest kalką językową, choć to prawda, że się upowszechnia, jak wiele innych kalek :-); tak też napisałam, że jest powszechny
1 hr
  -> ok, przyjąłem do wiadomości, dziękuję za tę uwagę. niemniej wyrażenie jest w języku polskim powszechnie stosowane i zrozumiałe w odbiorze. kalka nie oznacza, że coś jest złe, tym bardziej jeśli jest to wyrażenie generalnie akceptowane

agree  bartek: ależ oczywiście / Nie ma co wykopywać otwartych drzwi i na siłę wyszukiwać nowych tłumaczeń // A mówiłam? :) . Masz w nagrodę wspaniały link http://englishrules.blox.pl/html
1 day2 hrs
  -> Bardzo dziękuję i tęsknię...

agree  M.A.B.: http://pl.wikipedia.org/wiki/KPI
523 days
  -> Dziękuję.

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
key performance indicator
główny wskaźnik efektywności


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2007-10-28 09:23:43 GMT)
--------------------------------------------------

Tu jako dziedzinę podano marketing. Mówimy o efektywności marketingu czy działań marketingowych, a nie o wydajności marketingu.

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 29
Grading comment
z tekstu wynika że jest to główny wskaźnik, dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://je.pl/xnr2 , http://je.pl/jf5q
4 hrs
  -> dziękuję :)

neutral  bartek: mówimy o przetargu - marketing, chyba nie jest tu przedmiotem przetargu. Poza tym, jednak kluczowy.
1 day2 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
key performance indicator
Kryterium Oceny Ofert


Explanation:
Kryterium Oceny Ofert. Chodzi ogólnie o przetargi.
KPI
Key Performance Indicator. Important (set of) measures by which the client will assess your bid (and your performance in fulfilling the contract).



    Reference: http://www.invitation2tender.com/Glossary_of_Tender_Terms.ht...
babetka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4