KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

credit manufacturer´s option

Polish translation: lub zwrotu kosztów wedle/wg wyboru producenta


07:45 Oct 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: credit manufacturer´s option
This Limited Warranty is limited to repair, replacement or credit Manufacturer´s option.

Manufacturer's sole and exclusive obligation under its warranty shall be to repair or replace, at Manufacturer's option, any item of the goods found to be defective in materials or workmanship during the aforesaid warranty period. However, under no circumstances shall Manufacturer's warranty obligations extend more than eighteen (18) months past date of shipment from Manufacturer.
Piotr Makuch
Poland
Polish translation:lub zwrotu kosztów wedle/wg wyboru producenta
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Tłumaczenie było pilne, poszło z propozycją Adama, ale nie oceniam poprawności.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zaliczyć na poczet innych rozliczeńPolangmar
4 -1lub zwrotu kosztów wedle/wg wyboru producenta
Adam Lankamer


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
or credit (at the) manufacturer´s option
lub zwrotu kosztów wedle/wg wyboru producenta


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
Tłumaczenie było pilne, poszło z propozycją Adama, ale nie oceniam poprawności.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Zwrot kosztów to "refund" i właśnie on nie wchodzi tutaj w rachubę. Jeśli gwarant oferowałby zwrot kosztów, to o jakim ograniczeniu byłaby tu mowa? // Nawet jeśli ma być myląca, to o zwrocie kosztów nie ma w niej mowy.
5 hrs
  -> z prawnego punktu widzenia i tak producent decyduje, a co do formy credit rzeczywiście nie jest to w 100% jasne; jesteś pewien, że treść tego zapisu nie ma być właśnie myląca ? ma wyglądać OK, a i tak producent decyduje o ostatecznym rozwiązaniu

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
credit
zaliczyć na poczet innych rozliczeń


Explanation:
...is limited to repair [Manufacturer´s option], replacement [Manufacturer´s option] or credit Manufacturer´s option. - ... jest ograniczona do naprawy, wymiany lub zaliczenia uiszczonych należności na poczet innych płatności, według (wyłącznego) uznania Producenta. LUB ... jest ograniczona do naprawy, wymiany lub zaliczenia uiszczonych należności na poczet innych (wzajemnych) rozliczeń, według (wyłącznego) uznania Producenta.

Natomiast bezpośredni zwrot kosztów nabycia nie wchodzi w grę - rzecz normalna, żadna firma nie lubi pozbywać się "gotówki", poza tym zdarzają się przecież wyłudzenia (z jakichś względów gwarant uznał, że lepiej nie oświadczać tego wprost, więc w tłumaczeniu też to trzeba jakoś obejść:)).

http://www.proz.com/kudoz/2150371

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898
Notes to answerer
Asker: Jejku, Polangmar, przepraszam, tłumaczenie było pilne, miałem dużo pracy, więc zapomniałem zamknąć to pytanie. Wybierając odpowiedź, chciałem po prostu postąpić uczciwie. Skoro wybrałem już wcześniej odpowiedź Adama, to w moim odczuciu należały mu się punkty.