KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

addressed by the Supplier to the Client

Polish translation: kierować do klienta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:address to a client
Polish translation:kierować do klienta
Entered by: Polangmar

22:21 Oct 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / parties
English term or phrase: addressed by the Supplier to the Client
All inquiries relating to the product and the territory of the agreement shall be addressed by the Supplier to the Client.
Im bardziej analizuje tym mam wątpliwości kto ma w końcu odpowiadac na te zapytania?
bARBARA Marszalek
kierowane przez dostawcę do klienta
Explanation:
Wychodzi na to, że klient będzie odpowiadać.:)
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dzięki,
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kierowane przez dostawcę do klientaPolangmar
3kierowane przez dostawcę do klientaJacek twardowski


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kierowane przez dostawcę do klienta


Explanation:
Wychodzi na to, że klient będzie odpowiadać.:)

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898
Grading comment
dzięki,

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Czech, MCIL: może przez słowo Client nie mają na myśli indywidualnego klienta, który przychodzi zrobić zakupy tylko klienta w rozumeniu tej umowy, i jest nim jakaś firma czy instytucja, może jest to ograniczenie dla dostawcy zakaz kierowania pytań do innych podmiotow
1 hr
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  Hoppers: Użycie dużej litery sugeruje wcześniejsze zdefiniowanie tego słowa w umowie, stąd przychylam się do sugestii, że nie chodzi o klienta w ogólności, a o Klienta w rozumieniu strony tej konkretnej Umowy.
5 days
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
addressed by the supplier to the client
kierowane przez dostawcę do klienta


Explanation:
Też podzielałbym Twoje wątpliwości, czy nie zamieniono Dostawcy z Klientem, ale w Wielkim PWN Oxford znalazłem jeszcze jedno znaczenie słowa "inquiries":
- informacje
Wtedy zdanie mogłoby brzmieć tak:

Example sentence(s):
  • Wszystkie informacje odnoszące się do produktu jak i terytorium objętego umową winny być przekazywane Klientowi przez Dostawcę.
Jacek twardowski
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Stanislaw Czech, MCIL: Znaczenie III słowa inquiries z PWN Oxford dotyczy liczby pojedynczej (użyte tam jest słowo "inforacja") i chodzi w nim MSZ o informację w znaczeniu punktu w którym można uzyskać informacje - np. na którym piętrze centtrum handlowego jest obuwniczy :-)
57 mins

neutral  Polangmar: Mam nadzieję, że pełne zdanie nie zostalo przetłumaczone w celu zdobycia przewagi konkurencyjnej, jak np. tu: http://www.proz.com/kudoz/2196715 .:)
3 hrs
  -> Nie jestem aż tak konkurencyjny. Po prostu zbyt długo redagowałem odpowiedż (10 min.) i w tym czasie pojawiła się nowa i to taka sama, choć znacząca coś zupełnie przeciwnego.