KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

hypotax percentage

Polish translation: teoretyczny/hipotetyczny podatek wg stawki procentowej ... (obowiązującej)


07:35 Jan 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: hypotax percentage
X shall withhold from the employees monthly wages the hypotax percentage applicable for that calendar year on all taxable income components.
Kasiunia
Polish translation:teoretyczny/hipotetyczny podatek wg stawki procentowej ... (obowiązującej)
Explanation:
druga z propozycji może sugerować, że pobiera się tylko część (procent/odsetek) podatku, a nie taki jest raczej sens
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1teoretyczny/hipotetyczny podatek wg stawki procentowej ... (obowiązującej)
Adam Lankamer
3procent/odsetek hipotetycznego podatku
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
procent/odsetek hipotetycznego podatku


Explanation:
Np. tak.

hypotax -> hypothetical tax

ew. procent/odsetek teoretycznego/przewidywanego podatku

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-01-14 07:39:40 GMT)
--------------------------------------------------

I inne możliwości: spodziewanego/oczekiwanego podatku itp.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
teoretyczny/hipotetyczny podatek wg stawki procentowej ... (obowiązującej)


Explanation:
druga z propozycji może sugerować, że pobiera się tylko część (procent/odsetek) podatku, a nie taki jest raczej sens

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
17 hrs