KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

the Base Price falling due

Polish translation: nadejście terminu płatności ceny podstawowej


08:04 Jan 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: the Base Price falling due
shall deliver a declaration of payment from subcontractors prior to the Base Price falling due
martinez1
Polish translation:nadejście terminu płatności ceny podstawowej
Explanation:
Jeśli 'base price' tłumaczysz jako 'cena podstawowa'.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-01-16 08:13:57 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję za punkty, ale proszę nie zamykaj pytań tak szybko -- to niezgodne z regulaminem, a poza tym po tak krótkim czasie nie masz pewności, czy pierwsza podana odpowiedź jest najtrafniejsza. Widzisz, że w tym momencie jest już kontrpropozycja.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nadejście terminu płatności ceny podstawowej
Maciek Drobka
4termin wymagalności ceny podstawowej/bazowej
Adam Lankamer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the base price falling due
termin wymagalności ceny podstawowej/bazowej


Explanation:
w tym kontekście

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the base price falling due
nadejście terminu płatności ceny podstawowej


Explanation:
Jeśli 'base price' tłumaczysz jako 'cena podstawowa'.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-01-16 08:13:57 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję za punkty, ale proszę nie zamykaj pytań tak szybko -- to niezgodne z regulaminem, a poza tym po tak krótkim czasie nie masz pewności, czy pierwsza podana odpowiedź jest najtrafniejsza. Widzisz, że w tym momencie jest już kontrpropozycja.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451