KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

term borrower

Polish translation: beneficjent kredytu terminowego


13:20 Feb 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: term borrower
strona umowy finansowej
Paweł Bujak
Polish translation:beneficjent kredytu terminowego
Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-02-15 17:58:41 GMT)
--------------------------------------------------

jeżeli nie beneficjent, to odbiorca, otrzymujący, zaciągający kredyt, ale nie pożyczkobiorca kredytu :-(
pożyczkobiorca kredytu = biorca pożyczki + kredytu
idąc tym tropem, można zaproponowć kredytobiorcę kredytu ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4beneficjent kredytu terminowego
Adam Lankamer
3 +1pozyczkobierca kredytu terminowego
Edyta Sawin


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pozyczkobierca kredytu terminowego


Explanation:
moze tak - nie kwestionuje odpowiedzi Adama, tylko beneficjent kojarzy sie (mnie osobiscie) z korzyscia czerpana ze spadku:)

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
42 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beneficjent kredytu terminowego


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-02-15 17:58:41 GMT)
--------------------------------------------------

jeżeli nie beneficjent, to odbiorca, otrzymujący, zaciągający kredyt, ale nie pożyczkobiorca kredytu :-(
pożyczkobiorca kredytu = biorca pożyczki + kredytu
idąc tym tropem, można zaproponowć kredytobiorcę kredytu ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420