KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

commercially-funded contract

Polish translation: umowa finansowana ze środków prywatnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:commercially-funded contract
Polish translation:umowa finansowana ze środków prywatnych
Entered by: morij

08:11 Feb 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: commercially-funded contract
Z umowy o zachowaniu poufności. Ja obstawiam, że to po prostu umowa handlowa, ale licho nie śpi.
Kontekst: In order that the parties may discuss one or more joint business opportunities, making it necessary to exchange (...) information, submit proposals for, and perform, government and/or *commercially-funded contracts*, this Agreement provides....
morij
Poland
umowa finansowana ze środków prywatnych
Explanation:
w odróżnieniu od government-funded contracts
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziekuję!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2umowa finansowana ze środków prywatnych
Adam Lankamer
4umowa finansowana komercyjnie / przez instytucje komercyjneBeata_K
3umow handlowych, finansowanych ze srodkow komercyjnychSylwia Dziuba


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
umowa finansowana ze środków prywatnych


Explanation:
w odróżnieniu od government-funded contracts

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
Dziekuję!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: ew. chyba może być 'ze środków komercyjnych': http://tinyurl.com/2yszvb
2 mins

agree  Zofia Wislocka: ew. finansowana na zasadach handlowych :)
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umow handlowych, finansowanych ze srodkow komercyjnych


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa finansowana komercyjnie / przez instytucje komercyjne


Explanation:
w odróżnieniu od government funded czyli
"finansowana ze środków publicznych lub finansowana komercyjnie / przez instytucje komercyjne"



--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-02-21 20:30:13 GMT)
--------------------------------------------------

umowa lub kontrakt oczywiście

Beata_K
Specializes in field
Native speaker of: Native in ProvencalOld(to1500)ProvencalOld(to1500)
PRO pts in category: 12