KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

overdraft

Polish translation: debet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overdraft
Polish translation:debet
Entered by: EnglishDirect

08:30 Feb 22, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: overdraft
Kontekst:

Nazwa umowy: Short Term Credit and Overdraft Agreement
EnglishDirect
debet
Explanation:
PDF]
Umowa nr: ……………… Oddział:………………. W dniu ................... roku w ...
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
Posiadacz oświadcza, iż przed zawarciem niniejszej umowy otrzymał wzór „Umowy debetowej karty płatniczej Visa Elektron” oraz: ...
nordeainsurance.com.pl/upload/Umowa3w1_KI_2_0813125844.pdf - Podobne strony
Otwieranie i zarządzanie kontem bankowym - Ukipedia
Być może będziesz musiał uiścić opłatę za umowę debetową, lecz jest to prawdopodobnie tańsze niż regularne kwoty za przekroczenie stanu konta bez umowy. ...
ukipedia.eu/uk/Otwieranie_i_zarządzanie_kontem_bankowym - 27k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at   7 min (2008-02-22 08:37:37 GMT)
--------------------------------------------------

umowa debetowa
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
Piękne dzięki za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4kredyt w rachunku bieżącymmakawa
3 +4debet
allp


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
debet


Explanation:
PDF]
Umowa nr: ……………… Oddział:………………. W dniu ................... roku w ...
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
Posiadacz oświadcza, iż przed zawarciem niniejszej umowy otrzymał wzór „Umowy debetowej karty płatniczej Visa Elektron” oraz: ...
nordeainsurance.com.pl/upload/Umowa3w1_KI_2_0813125844.pdf - Podobne strony
Otwieranie i zarządzanie kontem bankowym - Ukipedia
Być może będziesz musiał uiścić opłatę za umowę debetową, lecz jest to prawdopodobnie tańsze niż regularne kwoty za przekroczenie stanu konta bez umowy. ...
ukipedia.eu/uk/Otwieranie_i_zarządzanie_kontem_bankowym - 27k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at   7 min (2008-02-22 08:37:37 GMT)
--------------------------------------------------

umowa debetowa

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Piękne dzięki za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
24 mins
  -> dzięki!

agree  Dominika Schoenborn
5 hrs
  -> dzięki!

agree  Joanna Rączka: tzn. stan konta na minusie, ale dozwolone przez bank - w ramach limitu
11 hrs
  -> tak jest, tego dotyczy umowa, dzięki :)

agree  Polangmar
14 hrs
  -> dzięki!

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
kredyt w rachunku bieżącym


Explanation:
umowa o kredyt w rachunku bieżącym


    Reference: http://tinyurl.com/2dyeys
makawa
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
23 mins

agree  smok
2 hrs

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
2 hrs

agree  Polangmar
14 hrs