KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

as appears

Polish translation: o czym świadczy


08:18 Jul 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / statut
English term or phrase: as appears
The abovementioned declaration of no objection was issued as appears from a Ministerial Declaration.
Monika Kasińska
Poland
Polish translation:o czym świadczy
Explanation:
może tak?

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-07-03 08:27:01 GMT)
--------------------------------------------------

zostało faktycznie wydane, o czym świadczy ...

albo inna możliwość w zależności od kontekstu

zostało wydane w brzmieniu wynikającym z/przewidzianym w ...
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jak wynika z
inmb
4o czym świadczy
Adam Lankamer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
o czym świadczy


Explanation:
może tak?

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-07-03 08:27:01 GMT)
--------------------------------------------------

zostało faktycznie wydane, o czym świadczy ...

albo inna możliwość w zależności od kontekstu

zostało wydane w brzmieniu wynikającym z/przewidzianym w ...

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Notes to answerer
Asker: No nie wiem. Jak to wpasować po "was issued"? Przyznam, że tym razem nie jestem przekonana co do Twojej propozycji.


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jak wynika z


Explanation:
.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824