KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

vehicle of the joint venture

Polish translation: podmiot prawny powołany do/forma prawna realizacji przedsięwzięcia joint-venture


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vehicle of the joint venture
Polish translation:podmiot prawny powołany do/forma prawna realizacji przedsięwzięcia joint-venture
Entered by: Magdalena Szewciów

12:17 Sep 5, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: vehicle of the joint venture
Kontekst: porozumienie wspólników

X has incorporated a NEWCO [new company] under the name of X, based in Warsaw, with address in … to be the vehicle of the joint venture.

Jak to zgrabnie ująć?
Magdalena Szewciów
Poland
podmiot prawny powołany do/forma prawna realizacji przedsięwzięcia joint-venture
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
IMO, najbardziej pasuje; wszystkim dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4podmiot prawny powołany do/forma prawna realizacji przedsięwzięcia joint-venture
Adam Lankamer
3podmiot / przedmiot wspólnego przedsięwzięcia
YahoS
3instrument w zakresie wspólnego przedsięwzięciaRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 3





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instrument w zakresie wspólnego przedsięwzięcia


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 724

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podmiot / przedmiot wspólnego przedsięwzięcia


Explanation:
np. "...która bedzie stanowić przedmiot wspólnego przedsięwzięcia..." lub "...będzie podmiotem realizującym wspólne przedsięwzięcie..." (zleżnie od pożądanej perspektywy)

YahoS
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podmiot prawny powołany do/forma prawna realizacji przedsięwzięcia joint-venture


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
IMO, najbardziej pasuje; wszystkim dziękuję za pomoc