KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

in full law

Polish translation: w całości / w zakresie wszystkich jej postanowień


20:03 Feb 4, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: in full law
if the party has not met the obligations, the contract will be considered terminated in full law
evergrey
Poland
Polish translation:w całości / w zakresie wszystkich jej postanowień
Explanation:
Wydaje mi się, że fraza "in full" tyczy się termination - to terminate = odstąpienie/wypowiedzenie. W tym kontekście raczej odstąpienie. A in full będzie znaczyć w całości, bo czasem można odstąpić in part. Możesz ewentualnie możesz załatwić słówko "law" jako - odstąpienie od umowy w zakresie wszystkich jej postanowień.
Selected response from:

Pavlos
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3w całości / w zakresie wszystkich jej postanowień
Pavlos
3prawomocnie
whole grain


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prawomocnie


Explanation:
propozycja - w tym kontekście

whole grain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 194

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w całości / w zakresie wszystkich jej postanowień


Explanation:
Wydaje mi się, że fraza "in full" tyczy się termination - to terminate = odstąpienie/wypowiedzenie. W tym kontekście raczej odstąpienie. A in full będzie znaczyć w całości, bo czasem można odstąpić in part. Możesz ewentualnie możesz załatwić słówko "law" jako - odstąpienie od umowy w zakresie wszystkich jej postanowień.

Pavlos
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16