KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

proof weight

Polish translation: ciężar ustalony dla celów dowodowych


09:39 Feb 5, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Contract(s)
English term or phrase: proof weight
Fragment z warunków kontraktu z odlewnią:
"In the particular case of parts sold by weight, the actual measured weight is the proof weight."
ebk
Polish translation:ciężar ustalony dla celów dowodowych
Explanation:
Ja bym proponował coś takiego - nie ukrywam, że również na podstawie kontekstu podanego przez kol. A.G.
Selected response from:

Wojciech Sztukowski
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc. W tłumaczeniu wybrałam wersję pana Wojtka. Pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4waga próbki
Adam Lankamer
3ciężar ustalony dla celów dowodowych
Wojciech Sztukowski
3waga deklarowana przez przewoźnikaA.G.


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
waga próbki


Explanation:
na to wygląda

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Przydałoby się jakieś uzasadnienie, skąd ta próbka.
9 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
waga deklarowana przez przewoźnika


Explanation:
[PDF]
NEW DOCUMENTATION FOR O/S LOADS IN TEXAS-
- [ Tłumaczenie strony ]
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
1 Oct 2008 ... Shipper Certificate of Weight (Form 2280) as proof of weight for loads of 200000 pounds gross. vehicle weight (GVW) and above. ...
www.scranet.org/Content/NavigationMenu/newsroom/whatsnew1/f...

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ciężar ustalony dla celów dowodowych


Explanation:
Ja bym proponował coś takiego - nie ukrywam, że również na podstawie kontekstu podanego przez kol. A.G.

Wojciech Sztukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 502
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc. W tłumaczeniu wybrałam wersję pana Wojtka. Pozdrawiam