KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Dispatch agreement

Polish translation: umowa delegowania


18:00 Feb 8, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Umowa dot. oddelegowania do pracy w innym kraju
English term or phrase: Dispatch agreement
Pojęcia typu dispatch agreement, dispatched man. Z treści umowy wynika, że koreańska spółka oddelegowuje pracowników do pracy w Polsce. Nigdy jednak w tym kontekście nie spotkałam się z wyrażeniem dispatch. Myslała, że to raczej dot. towarów.
Aleksandra Cichon-Krolikowska
Poland
Polish translation:umowa delegowania
Explanation:
jeśli tylko ma taki sens, jaki opisujesz, to ja bym to tak ujął - trzeba pamiętać, że to raczej non-native popełnił
Selected response from:

pikador
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5umowa oddelegowania do pracy w innym krajudarotob
3 +2umowa delegowaniapikador


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dispatch agreement
umowa delegowania


Explanation:
jeśli tylko ma taki sens, jaki opisujesz, to ja bym to tak ujął - trzeba pamiętać, że to raczej non-native popełnił

pikador
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
58 mins

agree  xxxMMShearing: powiedziałabym raczej "umowa oddelegowania"
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dispatch agreement
umowa oddelegowania do pracy w innym kraju


Explanation:
Juz bylo nw proZ

darotob
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 44