KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

to vote 50% or more

Polish translation: wykonywać prawa głosu z (z tytułu posiadania) akcji dających 50% lub więcej ogółu głosów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to vote 50% or more
Polish translation:wykonywać prawa głosu z (z tytułu posiadania) akcji dających 50% lub więcej ogółu głosów
Entered by: Polangmar

23:30 Feb 10, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Loan agreement
English term or phrase: to vote 50% or more
dla mnie niejasne

“Control” means the possession, directly or indirectly, of the power, whether or not exercised: (i) to vote 50% or more of the securities having voting rights for the election of directors (or Persons performing similar functions) of such Person;
Michal Chmielewski
Poland
wykonywać prawa głosu z (z tytułu posiadania) akcji dających 50% lub więcej ogółu głosów
Explanation:
Tak bym dał.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-02-10 23:40:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/aapdk6
http://tinyurl.com/bz5g5t

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-02-10 23:45:40 GMT)
--------------------------------------------------

Choć w zdaniu może lepiej:
- (do) wykonywania prawa głosu z (z tytułu posiadania) akcji dających 50% lub więcej ogółu głosów

exercised - wykorzystywany(?)
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Ja te dziękuję!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wykonywać prawa głosu z (z tytułu posiadania) akcji dających 50% lub więcej ogółu głosówPolangmar
3posiadanie bezwzględnej wiekszości głosów (50% lub wiecej)ewa truszewska


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykonywać prawa głosu z (z tytułu posiadania) akcji dających 50% lub więcej ogółu głosów


Explanation:
Tak bym dał.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-02-10 23:40:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/aapdk6
http://tinyurl.com/bz5g5t

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-02-10 23:45:40 GMT)
--------------------------------------------------

Choć w zdaniu może lepiej:
- (do) wykonywania prawa głosu z (z tytułu posiadania) akcji dających 50% lub więcej ogółu głosów

exercised - wykorzystywany(?)

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898
Grading comment
Ja te dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
9 hrs
  -> Dziękuję.:)

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
posiadanie bezwzględnej wiekszości głosów (50% lub wiecej)


Explanation:
ot taka tez mozliwość

ewa truszewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: 50% to nie jest bezwzględna większość
3 hrs