KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

admission of the patentability

Polish translation: potwierdzenie/uznanie zdolności patentowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:admission of the patentability
Polish translation:potwierdzenie/uznanie zdolności patentowej
Entered by: JamJest

20:06 Feb 12, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Confidentiality agreement
English term or phrase: admission of the patentability
Zdanie:
Receipt of the INFORMATION does not constitute an admission of the novelty or patentability of the SUBJECT or the INFORMATION
JamJest
potwierdzenie/uznanie zdolności patentowej
Explanation:
Zdolność patentowa - zespół cech, które musi posiadać konkretne rozwiązanie, żeby mogło podlegać ochronie patentowej (www.uprp.pl/rozne/rzecznicy2007/6.pdf)
Selected response from:

jacek o
Grading comment
Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2potwierdzenie/uznanie zdolności patentowejjacek o
4potwierdzenie patentowalności/możliwości zgłoszenia do ochrony patentowej
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
potwierdzenie patentowalności/możliwości zgłoszenia do ochrony patentowej


Explanation:
http://tinyurl.com/dl2utl

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
potwierdzenie/uznanie zdolności patentowej


Explanation:
Zdolność patentowa - zespół cech, które musi posiadać konkretne rozwiązanie, żeby mogło podlegać ochronie patentowej (www.uprp.pl/rozne/rzecznicy2007/6.pdf)

jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMMShearing
2 hrs

agree  Polangmar
15 hrs