ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

C/b

Polish translation: numer banku

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:c/b
Polish translation:numer banku
Entered by: Polangmar

09:21 Aug 8, 2012
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: C/b
Umowa dotyczy udzialu w targach. Participant to strona umowy, bedaca wystawca (chcaca wziac udzial w wystawie). Wymienione pozycje to pozycje na koncu umowy, w polu, w ktorym umieszcza sie dane adresowe stron umowy, numery kont bankowych itd. Zaznaczam, ze umowa nie jest napisana przez native speakera. Pytanie dotyczy polskiego odpowiednika pozycji "C/b".

“PARTICIPANT”:
Location address:___________________________
Juridical address:___________________________
F/c:______________________________________
VAT/code ________________________________
b/account:________________________________
BENEFICIARY'S BANK:___________________________________
C/b_____________________________________


Dziekuje pieknie
thirdwitch
numer banku
Explanation:
lub bardziej dosłownie: kod banku

W zasadzie powinno być "b/c", bo to jest skrót od "bank code" - ale może po rumuńsku/mołdawsku jest najpierw w nazwie "codul", a potem jakiś wyraz oznaczający "bank".

...in BC "Victoriabank", branch No. 12, Chisinau, b/c VICBMD2X884...
http://registru.md/news2011_en/165690/

BC “Moldova-Agroindbank” S.A. Hincesti, fiscal code 1002600003778, bank code AGRNMD2X752...
http://www.proneamul.org/rechizite_bancareen.html
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Super! Piekne dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4numer bankuPolangmar
1 -1correspondent bankRobert Foltyn


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
c/b
correspondent bank


Explanation:
Pure guess...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2012-08-08 13:01:02 GMT)
--------------------------------------------------

Czyli "bank korespondent"

Robert Foltyn
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 144

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Tekst Pytającej jest z Mołdawii (http://tinyurl.com/cqzhzbb ) - spójrzmy więc tu: Chisinau, b/c VICBMD2X884 http://registru.md/news2011_en/165690/ Poza tym bank korespondent może być inny przy każdej transakcji: http://tinyurl.com/bwce33u .
11 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
c/b
numer banku


Explanation:
lub bardziej dosłownie: kod banku

W zasadzie powinno być "b/c", bo to jest skrót od "bank code" - ale może po rumuńsku/mołdawsku jest najpierw w nazwie "codul", a potem jakiś wyraz oznaczający "bank".

...in BC "Victoriabank", branch No. 12, Chisinau, b/c VICBMD2X884...
http://registru.md/news2011_en/165690/

BC “Moldova-Agroindbank” S.A. Hincesti, fiscal code 1002600003778, bank code AGRNMD2X752...
http://www.proneamul.org/rechizite_bancareen.html

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2826
Grading comment
Super! Piekne dzieki!