KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

successive 1-year renewal terms

Polish translation: będzie automatycznie przedłużana o kolejne okresy jednoroczne


20:12 Jan 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: successive 1-year renewal terms
This Agreement shall continue in effect between Przedstawiciel and XYZ for successive 1-Year renewal terms unless and until either Przedstawiciel or XYZ elects not to renew this agreement.

Czy tak jest dobrze?
...będzie obowiązywać przez następny rok z możliwością jej przedłużenia na kolejny rok...
Kicia
Polish translation:będzie automatycznie przedłużana o kolejne okresy jednoroczne
Explanation:
propozycja
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
dziękuję za trafną podpowiedź.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4będzie automatycznie przedłużana o kolejne okresy jednorocznekterelak
4będzie automatycznie przedłużać się o kolejny rok,
Andrzej Lejman


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
będzie automatycznie przedłużać się o kolejny rok,


Explanation:
do czasu...

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 334

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
będzie automatycznie przedłużana o kolejne okresy jednoroczne


Explanation:
propozycja

kterelak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Grading comment
dziękuję za trafną podpowiedź.