KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

In addition, and notwithstanding anything herein to the contrary

Polish translation: Ponadto, oraz bez względu na zawarte niniejszym treści


01:42 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: In addition, and notwithstanding anything herein to the contrary
In addition, and notwithstanding anything herein to the contrary, (i) neither termination nor non-renewal of this Agreement shall affect the commission and fee allocations required under this agreement.
Kicia
Polish translation:Ponadto, oraz bez względu na zawarte niniejszym treści
Explanation:
Ponadto, oraz bez wzgledu na zawarte niniejszym tresci, zarowno rozwiazanie, jak tez odnowienie niniejszej Umowy nie wplyna na wymagane w niej przydzialy w stosunku do prowizji i oplat.....
Niestety musimy uporac sie z niezmiennym typowym amerykanskim belkotem prawniczym...
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
Bardzo dziękuje za przetłumaczenie całego fragmentu. Rozjaśniło mi się trochę w głowie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ponadto...
Hanna Burdon
4Ponadto, oraz bez względu na zawarte niniejszym treści
PanPeter


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
in addition, and notwithstanding anything herein to the contrary
ponadto...


Explanation:
Ponadto
niezależnie od jakichkolwiek innych / odmiennych postanowień / tre¶ci niniejszej umowy
bez względu na jakiekolwiek inne / odmienne postanowienia / tre¶ci niniejszej umowy

Hanna Burdon
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak: odmiennych postanowień
5 hrs

agree  bartek: odmiennych postanowień :-)
6 hrs

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ponadto, oraz bez względu na zawarte niniejszym treści


Explanation:
Ponadto, oraz bez wzgledu na zawarte niniejszym tresci, zarowno rozwiazanie, jak tez odnowienie niniejszej Umowy nie wplyna na wymagane w niej przydzialy w stosunku do prowizji i oplat.....
Niestety musimy uporac sie z niezmiennym typowym amerykanskim belkotem prawniczym...

PanPeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Bardzo dziękuje za przetłumaczenie całego fragmentu. Rozjaśniło mi się trochę w głowie.