KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

to acquire interest in a person or business

Polish translation: nabywać udziały/akcje w innych podmiotach


08:19 Apr 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: to acquire interest in a person or business
it's one of the elements of the "No subsidiary" article
Micha Szkudlarek
Polish translation:nabywać udziały/akcje w innych podmiotach
Explanation:
podmioty to ogólne słowo na wszelkie spółki

Przedmiotem działalności spółki jest nabywanie udziałów lub akcji w innych
podmiotach, wykonywanie praw z akcji lub udziałów, a także doradztwo ...
www.bwe.pl/u235/navi/44 - 29k - 3 Kwi 2004

... doradztwo spółce Demos SA w realizacji strategii rozwoju Grupy Kapitałowej
Demos, poprzez nabywanie udziałów w podmiotach z branży.

www.ominvest.com.pl/referencje/inform.htm - 3k
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nabywać udziały/akcje w innych podmiotachkterelak
3 +1nabywać udziały w firmach prywatnych i spółkach
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nabywać udziały w firmach prywatnych i spółkach


Explanation:
ciągle mało kontekstu...

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: O!
1 min

neutral  Teresa Goscinska: w firmach prywatnych i spółkach-skad to sie wzielo?
2 hrs
  -> z braku szerszego kontekstu...

neutral  kterelak: firma według kodeksu to NAZWA spółki, a nie sama spółka
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nabywać udziały/akcje w innych podmiotach


Explanation:
podmioty to ogólne słowo na wszelkie spółki

Przedmiotem działalności spółki jest nabywanie udziałów lub akcji w innych
podmiotach, wykonywanie praw z akcji lub udziałów, a także doradztwo ...
www.bwe.pl/u235/navi/44 - 29k - 3 Kwi 2004

... doradztwo spółce Demos SA w realizacji strategii rozwoju Grupy Kapitałowej
Demos, poprzez nabywanie udziałów w podmiotach z branży.

www.ominvest.com.pl/referencje/inform.htm - 3k

kterelak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Wołoszyk
10 hrs

agree  bartek
497 days