KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

to enter into any corporate reconstruction or

Polish translation: rozpocząć reorganizację/restrukturyzację/działania naprawcze spółki


08:20 Apr 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: to enter into any corporate reconstruction or
It's another sentence from the "No subsidiary" article
Micha Szkudlarek
Polish translation:rozpocząć reorganizację/restrukturyzację/działania naprawcze spółki
Explanation:
przekształcenie oznacza zmianę jednej formy organizacyjno prawnej spółki na inną np. z z o.o. na SA, a tutaj chyba chodzi o wewnętrzną reorganizację np. otwarcie nowych filli, podjęcie pewnych działań poprawiających kondycję spółki itp., ale oczywiście jest za mało kontekstu.

Restructure & Turnaround
Ferrier Hodgson is Asia Pacific’s leading independent adviser for Restructuring and Turnaround. In many troubled company situations, creditors realise their recoveries can be significantly improved if the company is restructured rather than liquidated. We offer a range of services to assist clients in analysing, restructuring and turning around businesses including:
http://www.fh.com.au/services_rt.htm

Postępowanie naprawcze, postępowanie, które może wszcząć organ założycielski przedsiębiorstwa państwowego ustanawiając zarząd komisaryczny nad przedsiębiorstwem w sytuacji, gdy prowadzi ono działalność ze stratą, lub w innych okolicznościach uregulowanych prawnie. Postępowanie naprawcze ma służyć poprawie sytuacji przedsiębiorstwa.
http://wiem.onet.pl/wiem/00229d.html

Podjęte działania naprawcze - reorganizacja Spółki, otwarte postępowanie układowe
z wierzycielami oraz wygrane w przetargach nowe roboty - przynoszą ...
www.biznes.lublin.pl/ modules.php?name=News&file=print&sid=28 - 9k

Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozpocząć reorganizację/restrukturyzację/działania naprawcze spółkikterelak
4rozpocząć rekonstrukcję / przebudowę spółki
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozpocząć rekonstrukcję / przebudowę spółki


Explanation:
koropracji / firmy

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-04-04 08:31:09 GMT)
--------------------------------------------------

daj tego kontekstu szczodrze.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 54 mins (2004-04-04 11:14:11 GMT)
--------------------------------------------------

może też tu chodzić o PRZEKSZTAŁCANIE - sądząc po treści pozostałych Twoich pytań. Pasyje?

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozpocząć reorganizację/restrukturyzację/działania naprawcze spółki


Explanation:
przekształcenie oznacza zmianę jednej formy organizacyjno prawnej spółki na inną np. z z o.o. na SA, a tutaj chyba chodzi o wewnętrzną reorganizację np. otwarcie nowych filli, podjęcie pewnych działań poprawiających kondycję spółki itp., ale oczywiście jest za mało kontekstu.

Restructure & Turnaround
Ferrier Hodgson is Asia Pacific’s leading independent adviser for Restructuring and Turnaround. In many troubled company situations, creditors realise their recoveries can be significantly improved if the company is restructured rather than liquidated. We offer a range of services to assist clients in analysing, restructuring and turning around businesses including:
http://www.fh.com.au/services_rt.htm

Postępowanie naprawcze, postępowanie, które może wszcząć organ założycielski przedsiębiorstwa państwowego ustanawiając zarząd komisaryczny nad przedsiębiorstwem w sytuacji, gdy prowadzi ono działalność ze stratą, lub w innych okolicznościach uregulowanych prawnie. Postępowanie naprawcze ma służyć poprawie sytuacji przedsiębiorstwa.
http://wiem.onet.pl/wiem/00229d.html

Podjęte działania naprawcze - reorganizacja Spółki, otwarte postępowanie układowe
z wierzycielami oraz wygrane w przetargach nowe roboty - przynoszą ...
www.biznes.lublin.pl/ modules.php?name=News&file=print&sid=28 - 9k



kterelak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91