KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

sell through

Polish translation: informacja sprzedażowa


06:22 Jul 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: sell through
X shall provide sell through and inventory information via a standard data transfer and exchange method. The method must be agreed to in advance by X and Y.
Baska
Polish translation:informacja sprzedażowa
Explanation:
w tym wypadku chodzi o "sell through (information) and inventory information" = (firma) x dostarczy (firmie y) informacje sprzedazowa i magazynowa....
ew. informacje dotyczaca poziomu sprzedazy
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4informacja sprzedażowaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3sprzedaż
Maciej Andrzejczak


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprzedaż


Explanation:
po prostu
to 'through' wydaje się tu ozdobnikiem, raczej nieprzetlumaczalnym. Jak domniemywam X zapewnia sprzedaż produktów (usług?) Y poprzez swoją sieć itp. i dlatego pojawia się to through...
kontekst podpowie

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
informacja sprzedażowa


Explanation:
w tym wypadku chodzi o "sell through (information) and inventory information" = (firma) x dostarczy (firmie y) informacje sprzedazowa i magazynowa....
ew. informacje dotyczaca poziomu sprzedazy


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
dziękuję