KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

EURIBOR 1M

Polish translation: euribor 1m


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EURIBOR 1M
Polish translation:euribor 1m
Entered by: Grommit

15:03 Aug 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / leasing contract
English term or phrase: EURIBOR 1M
Finansujacy jest uprawniony do podnoszenia wysokosci oplat leasingowych gdy podwyzszeniu ulegnie stopa redyskonta weksli oglaszana przez NBP lub wzrosnie stopa procentowa kredytow na rynku europejskim 1 mies. (EURIBOR 1M) lub stopa procentowa pozyczek udzielanych bankom komercyjnym obowiazujaca w Europejskim Banku Centralnym.
Grommit
United Kingdom
euribor 1m
Explanation:
nie zmieniaj - tak to jest
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3EURIBOR 1MAleksander Szydlowski
4 +1euribor 1m
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
euribor 1m
euribor 1m


Explanation:
nie zmieniaj - tak to jest

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561
Grading comment
Dziekuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Piotrowski: tak
7 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
euribor 1m
EURIBOR 1M


Explanation:
Nie tłumaczy się tego, jakoże EURIBOR znaczy European Inter Bank Offer Rate, a 1M to po prostu termin kontraktu (1 month).

Aleksander Szydlowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: ja tez bym napisala wielkimi literami
7 mins

agree  Rafal Piotrowski: tak - jak np. WIBOR
7 mins

agree  George Fabian: Tak samo jak LIBOR lub WIBOR
11 mins