KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

incentive program performance bonus

Polish translation: premia za wyniki w ramach systemu motywacyjnego


20:57 Nov 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: incentive program performance bonus
The second component is an incentive program performance bonus.
dzieki
Kathy O
Canada
Polish translation:premia za wyniki w ramach systemu motywacyjnego
Explanation:
IMHO inny dobór słów powinien być;
są systemy motywacyjne
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="system motywacyjny"&lr= (4 tys. trafien w do 700 dla programów motywacyjnych)

w ramach systemów motywacyjnych są premie, np.:

wewnętrznego obejmują następujące zagadnienia: wewnętrzny system motywacyjny pracowników firmy, oparty ... Premie za wyniki mogą być wypłacane z różną ...
prace.sciaga.pl/15312.html

nagrody są jubileuszowe (np. za staż pracy, szczególne osiągnięcia, wynalazki) a co miesąc/kwartał ludzie dostają premie
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4premia za wyniki w ramach systemu motywacyjnegoMarek Daroszewski (MrMarDar)
3nagroda za wyniki osi±gnięte w ramach programu motywacyjnego
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nagroda za wyniki osi±gnięte w ramach programu motywacyjnego


Explanation:
tak doslownie

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
premia za wyniki w ramach systemu motywacyjnego


Explanation:
IMHO inny dobór słów powinien być;
są systemy motywacyjne
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="system motywacyjny"&lr= (4 tys. trafien w do 700 dla programów motywacyjnych)

w ramach systemów motywacyjnych są premie, np.:

wewnętrznego obejmują następujące zagadnienia: wewnętrzny system motywacyjny pracowników firmy, oparty ... Premie za wyniki mogą być wypłacane z różną ...
prace.sciaga.pl/15312.html

nagrody są jubileuszowe (np. za staż pracy, szczególne osiągnięcia, wynalazki) a co miesąc/kwartał ludzie dostają premie

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
Dzieki