KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

food-processing plant

Polish translation: zakład przetwórstwa spożywczego


18:49 Feb 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / contract of employment
English term or phrase: food-processing plant
Your place of work will be our food-processing plant in York. Czy to jest zakład przemysłu spożywczego czy przetwórnia żywności? :)
paulina*
Polish translation:zakład przetwórstwa spożywczego
Explanation:
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA SPOŻYWCZEGO MAZOWSZE - przetwory owocowe, warzywne, sałatki,
kompoty, musztardy, chrzany, szczaw konserwowy, żur, weki, ogórki ...
www.mazowszezps.pl/ - 6k - Kopia - Podobne strony

dobrze odddaje polskie realia, w stanach ew. fabryka
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6zakład przetwórstwa spożywczego
Maciej Andrzejczak
4zakład przemyslu spozywczego / pzretwornia
bartek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
zakład przetwórstwa spożywczego


Explanation:
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA SPOŻYWCZEGO MAZOWSZE - przetwory owocowe, warzywne, sałatki,
kompoty, musztardy, chrzany, szczaw konserwowy, żur, weki, ogórki ...
www.mazowszezps.pl/ - 6k - Kopia - Podobne strony

dobrze odddaje polskie realia, w stanach ew. fabryka

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
1 min

agree  Andrzej Lejman
10 mins

agree  Jacek Monkiewicz
11 mins

agree  mdarron
38 mins

agree  Spilliaert
1 hr

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
13 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zakład przemyslu spozywczego / pzretwornia


Explanation:
b
zaklad przetworstwa spozywczego - tez

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561