KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Statutory Sick Pay

Polish translation: ustawowa platnosc za czas choroby / zasilek chorobowy


20:12 Feb 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / contract of employment
English term or phrase: Statutory Sick Pay
You will be paid Statutory Sick Pay in accordance with the legislation.
paulina*
Polish translation:ustawowa platnosc za czas choroby / zasilek chorobowy
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 34 mins (2005-02-17 08:46:15 GMT)
--------------------------------------------------

. 5 projektu),; w zwi±zku ze zmianami w zakresie prawa pracownika do
wynagrodzenia za czas choroby - wynikaj±cymi z art. 92 § 11 ...
www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/w_sprawie_sposobu_ustala...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 45 mins (2005-02-17 08:57:35 GMT)
--------------------------------------------------

wynagrodzenie za czas choroby
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ustawowa platnosc za czas choroby / zasilek chorobowy
bartek
5regulaminowy zasilek chorobowy zgodnie z prawemlegato
4 +1ustawowy zasiłek chorobowy
Sanctus


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
statutory sick pay
ustawowy zasiłek chorobowy


Explanation:
.

Sanctus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
11 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
statutory sick pay
ustawowa platnosc za czas choroby / zasilek chorobowy


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 34 mins (2005-02-17 08:46:15 GMT)
--------------------------------------------------

. 5 projektu),; w zwi±zku ze zmianami w zakresie prawa pracownika do
wynagrodzenia za czas choroby - wynikaj±cymi z art. 92 § 11 ...
www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/w_sprawie_sposobu_ustala...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 45 mins (2005-02-17 08:57:35 GMT)
--------------------------------------------------

wynagrodzenie za czas choroby

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
13 mins

agree  Lota: perfect
2 hrs

agree  xxxGracee
3 hrs

neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): tak dla ustawowego zasiłku chorobowego; IMHO nie ma czegoś takiego jak ustawowa płatność za czas choroby - pojęcie nieostre: jaka płatność, kto płaci? /// "płatność za czas choroby" = ZERO trafień :(
11 hrs
  -> Poza tym, dlaczego twierdzisz, ze platnosc za czas choroby nie istnieje? No, to mam dla Ciebie niespodzianke. "ustawowy zasiłek chorobowy" ----- na gtory dales agree bez zadnego komentarza - nie istnieje - w guglu - zero trafien, Mein Herr.

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
statutory sick pay
regulaminowy zasilek chorobowy zgodnie z prawem


Explanation:
Zeby byc dokladnym

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12