KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

line manager

Polish translation: menedżer liniowy


19:36 Feb 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / law/contracts
English term or phrase: line manager
Line Manager
arleta110
United Kingdom
Polish translation:menedżer liniowy
Explanation:
Pierwsze to często menedżer liniowy, zarządzający konkretnym zespołem
pracowników, wykonujący konkretne bieżące zadania. ...
www3.ing.pl/u235/navi/50991/ - 39k
============
W jakim zakresie zaangażowani w poszczególne etapy są również pracownicy, menedżer
liniowy, kierownictwo firmy? analiza potrzeb szkoleniowych. ...
www.szkolenia.com/szkolenia.nsf/ 0/8606246704f30669c1256a68004d1b6c?OpenDocument
=========
jednak tutaj trzeba dać dosłownie
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2menedżer liniowy
Maciej Andrzejczak
4bezposredni przelozonyMagdalena Hunter
2menadżer linii produktow
Jakub Szacki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bezposredni przelozony


Explanation:
IMHO

Magdalena Hunter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
menedżer liniowy


Explanation:
Pierwsze to często menedżer liniowy, zarządzający konkretnym zespołem
pracowników, wykonujący konkretne bieżące zadania. ...
www3.ing.pl/u235/navi/50991/ - 39k
============
W jakim zakresie zaangażowani w poszczególne etapy są również pracownicy, menedżer
liniowy, kierownictwo firmy? analiza potrzeb szkoleniowych. ...
www.szkolenia.com/szkolenia.nsf/ 0/8606246704f30669c1256a68004d1b6c?OpenDocument
=========
jednak tutaj trzeba dać dosłownie

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
20 hrs

agree  bartek
8 days

17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
menadżer linii produktow


Explanation:
ro moze byc produkt line manager jak w linku ponizej. Ale kontekstem nie rozpieszczasz


    Reference: http://www.valortelecom.com/CareerCenter/Product+Line+Manage...
Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16