KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

this Conract shall be governed and interpreted

Polish translation: niniejsza umowa podlega i będzie interpretowana


10:30 Feb 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / law/contracts
English term or phrase: this Conract shall be governed and interpreted
...in accordance with the Polish law
arleta110
United Kingdom
Polish translation:niniejsza umowa podlega i będzie interpretowana
Explanation:
pierwszy czas teraźniejszy (podlega - NIE "będzie podlegać") drugi czas przyszły (będzie interpretowana)

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA. Niniejsza umowa podlega prawu Rzeczpospolitej
Polskiej, iż godne z tym prawem będzie interpretowana. ...
registration.disney.pl/pl_bu_1files/terms.html

Prawo właściwe; Koszty obsługi prawnej Koszty obsługi prawnej. Niniejsza Umowa
podlega i będzie interpretowana zgodnie z prawem Irlandii. ...
www.microsoft.com/poland/partner/maps/umowa.mspx

Niniejsza
umowa podlega prawu polskiemu. 7(1)(2) Do art. 16(2): Do ...
pliki.parp.gov.pl/dotacjedoc/2002ti/dotphare2ti04.pdf

Niniejsza Umowa podlega przyjęciu zgodnie z prawem każdej z Umawiających się Stron
i wejdzie w życie po upływie 30 dni od dnia wymiany not dyplomatycznych ...
www.psm.pl/akty_prawne/umowy/kazachstan.html

Niniejsza Umowa podlega i będzie interpretowana zgodnie z prawem
stanu Kalifornia w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Strony ...
www.qad.com/pl/terms.html




--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-02-21 10:40:47 GMT)
--------------------------------------------------

cały zwrot: niniejsza umowa podlega prawu polskiemu (lub prawu Rzeczypospolitej Polskiej) i zgodnie z nim (lub z tym prawem) będzie interpretowana

HTH
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4niniejsza umowa podlega i będzie interpretowanaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3niniejsza umowa/kontrakt jest uregulowana i będzie interpretowana
Slavo
4 -1niniejsza umowa będzie podlegać i będzie interpretowana ...
Adam Lankamer


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
this conract shall be governed and interpreted
niniejsza umowa będzie podlegać i będzie interpretowana ...


Explanation:
zgodnie z itd.

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maciej Andrzejczak: agree with Mr Mar Dar - pierwszy człon teraźniejszy, drugi przyszły...
17 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
this conract shall be governed and interpreted
niniejsza umowa podlega i będzie interpretowana


Explanation:
pierwszy czas teraźniejszy (podlega - NIE "będzie podlegać") drugi czas przyszły (będzie interpretowana)

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA. Niniejsza umowa podlega prawu Rzeczpospolitej
Polskiej, iż godne z tym prawem będzie interpretowana. ...
registration.disney.pl/pl_bu_1files/terms.html

Prawo właściwe; Koszty obsługi prawnej Koszty obsługi prawnej. Niniejsza Umowa
podlega i będzie interpretowana zgodnie z prawem Irlandii. ...
www.microsoft.com/poland/partner/maps/umowa.mspx

Niniejsza
umowa podlega prawu polskiemu. 7(1)(2) Do art. 16(2): Do ...
pliki.parp.gov.pl/dotacjedoc/2002ti/dotphare2ti04.pdf

Niniejsza Umowa podlega przyjęciu zgodnie z prawem każdej z Umawiających się Stron
i wejdzie w życie po upływie 30 dni od dnia wymiany not dyplomatycznych ...
www.psm.pl/akty_prawne/umowy/kazachstan.html

Niniejsza Umowa podlega i będzie interpretowana zgodnie z prawem
stanu Kalifornia w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Strony ...
www.qad.com/pl/terms.html




--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-02-21 10:40:47 GMT)
--------------------------------------------------

cały zwrot: niniejsza umowa podlega prawu polskiemu (lub prawu Rzeczypospolitej Polskiej) i zgodnie z nim (lub z tym prawem) będzie interpretowana

HTH

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: tak jest
8 mins
  -> dzięki!

agree  Andrzej Lejman
21 mins
  -> dzięki!

agree  Piotr Kurek
5 hrs
  -> dzięki

agree  cynamon
6 hrs
  -> dzięki

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
this conract shall be governed and interpreted
niniejsza umowa/kontrakt jest uregulowana i będzie interpretowana


Explanation:
Dla odmiany nieco inna forma tego samoego zdania.
Pozdrawiam :)

Slavo
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8