KudoZ home » English to Polish » Law: Patents, Trademarks, Copyright

the Registrar certifies that according to the documents on the file of the comp.

Polish translation: kierownik rejestru zaświadcza, że zgodnie z dokumentami w aktachze złożonymi dokumentami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the Registrar certifies that according to the documents on the file of the comp.
Polish translation:kierownik rejestru zaświadcza, że zgodnie z dokumentami w aktachze złożonymi dokumentami
Entered by: snap

15:33 Sep 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: the Registrar certifies that according to the documents on the file of the comp.
chodzi o "on the file", dalej sa wymienione osoby, które sprawują funkcje dyrektorskie
snap
kierownik rejestru zaświadcza, że zgodnie z dokumentami w aktachze złożonymi dokumentami
Explanation:
w tym kierunku
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kierownik rejestru zaświadcza, że zgodnie z dokumentami w aktachze złożonymi dokumentami
Adam Lankamer
3....poświadcza się, że zgodnie z akatmi spółki... /urząd rejestrowy poświadcza, że...
YahoS


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the registrar certifies that according to the documents on the file
kierownik rejestru zaświadcza, że zgodnie z dokumentami w aktachze złożonymi dokumentami


Explanation:
w tym kierunku

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 219

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the registrar certifies that according to the documents on the file of the comp.
....poświadcza się, że zgodnie z akatmi spółki... /urząd rejestrowy poświadcza, że...


Explanation:
"registrar" to urzędnik w "Companies House" odpowiedzialny za rejestrację spółek i wydawania zaświadczeń - tytuł ten nie jest obecny w języku polskim i nie bardzo wiem, co oznaczałoby po polsku "kierownik rejestru" bo u nas funkcję tę pełni urzędnik sądowy, który np. poświadcza za zgodność z KRS i może to być np. "starszy inspektor" lub tym podobne :)

YahoS
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8