KudoZ home » English to Polish » Law: Patents, Trademarks, Copyright

need-to-know basis

Polish translation: wg faktycznych potrzeb/zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na informacje


20:08 Feb 17, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: need-to-know basis
Confidentiality Agreement
TeTaA
Polish translation:wg faktycznych potrzeb/zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na informacje
Explanation:
w tym kierunku
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5w zakresie niezbędnymMarek Mikulski
4 +1wg faktycznych potrzeb/zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na informacje
Adam Lankamer
Summary of reference entries provided
wiesz tyle, ile musiszA.G.

Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wg faktycznych potrzeb/zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na informacje


Explanation:
w tym kierunku

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 219
Notes to answerer
Asker: tak myślałam, ale nie będąc prawnikiem nie jestem pewna, czy nie ma w polskim specjalnego idiomu prawniczego


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Lewandowska-Nayar: tak
11 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
w zakresie niezbędnym


Explanation:
np ujawnianie osobom trzeicm pewnych zastrzeżonych informacji jedynie w zakresie niezbędnym (np wymaganym przez prawo)

Marek Mikulski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




Reference comments


1 hr
Reference: wiesz tyle, ile musisz

Reference information:
... jedynie dystrybucją pozyskanych danych do dowództw polowych, a w Bletchley Park obowiązywała żelazna zasada: wiesz tyle, ile musisz. ...
www.matematyka.wroc.pl/ksiazki/enigma-bliżej-prawdy - 35k -

A.G.
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8