KudoZ home » English to Polish » Law: Patents, Trademarks, Copyright

spot oil prices

Polish translation: ceny ropy przy dostawie natychmiastowej


20:19 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: spot oil prices
.
chris1000
Poland
Polish translation:ceny ropy przy dostawie natychmiastowej
Explanation:
Słownik marketingu i reklamy tak to podaje

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2004-03-07 20:54:10 GMT)
--------------------------------------------------

... że dokonuje się jej w spokojnych czasach, kiedy ceny pozostają względnie ... wokół sprawy Iraku cena złota w dostawie natychmiastowej (spot) sięgnęła ...
www.wgi.com.pl/pub/analizy/ks/2003-03-20.doc
Selected response from:

bartek
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ceny ropy przy dostawie natychmiastowej
bartek
4ceny ropy spot
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ceny ropy spot


Explanation:
w przeciwieństwie do transakcji terminowych

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 219

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ceny ropy przy dostawie natychmiastowej


Explanation:
Słownik marketingu i reklamy tak to podaje

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2004-03-07 20:54:10 GMT)
--------------------------------------------------

... że dokonuje się jej w spokojnych czasach, kiedy ceny pozostają względnie ... wokół sprawy Iraku cena złota w dostawie natychmiastowej (spot) sięgnęła ...
www.wgi.com.pl/pub/analizy/ks/2003-03-20.doc

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 178
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barwin
2 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  lim0nka: asker zasnął, może chociaż robot się obudzi :o)
25 days