KudoZ home » English to Polish » Law: Patents, Trademarks, Copyright

terms of use

Polish translation: warunki korzystania


15:10 Jul 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: terms of use
"Term of Use for XXX Operation Manual"

Jak się to zwykle tłumaczy na polski?
Himawari
Poland
Polish translation:warunki korzystania
Explanation:
Terms and Conditions of Use
... TEGO SERWISU LUB UZYSKIWANIE DOSTĘPU DO NIEGO OZNACZA, ŻE UŻYTKOWNIK PRZECZYTAŁ NINIEJSZE WARUNKI KORZYSTANIA ("UMOWĘ") ORAZ ... Privacy Policy | Terms of Use.
www.qad.com/pl/terms.html

DNV - Terms of use
Niniejsza nota prawna okresla warunki korzystania z niniejszej strony oraz warunki, na jakich zapewniamy ...
www.dnv.com.pl/terms.asp
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4warunki korzystania
Natalie
5zasady uzytkowaniadorotrusty
4 +1warunki korzystania
leff
4 +1warunki użytkowaniaPawel Gieraszczenko


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
warunki użytkowania


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-07-03 15:17:03 GMT)
--------------------------------------------------

pod warunkiem że to jest \"terms of use\", a nie \"term of use\"

Pawel Gieraszczenko
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: mhm
0 min

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
warunki korzystania


Explanation:
Terms and Conditions of Use
... TEGO SERWISU LUB UZYSKIWANIE DOSTĘPU DO NIEGO OZNACZA, ŻE UŻYTKOWNIK PRZECZYTAŁ NINIEJSZE WARUNKI KORZYSTANIA ("UMOWĘ") ORAZ ... Privacy Policy | Terms of Use.
www.qad.com/pl/terms.html

DNV - Terms of use
Niniejsza nota prawna okresla warunki korzystania z niniejszej strony oraz warunki, na jakich zapewniamy ...
www.dnv.com.pl/terms.asp

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: exactly ;-)
2 mins
  -> Dzieki :-)

agree  PanPeter
26 mins
  -> Dzieki

agree  bartek
2 hrs

agree  Arkadiusz Witek
2494 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
warunki korzystania


Explanation:
to rzecz jasna zależy od kontekstu. Ale z podręcznika się raczej korzysta niż go użytkowuje.

No i oczywiście 'terms'

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie: :-)
1 min

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zasady uzytkowania


Explanation:
moze tez byc 'zasady korzystania", ale uzytkowanie brzmi lepiej - odnosi sie praktycznie do wszystkiego

dorotrusty
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4