KudoZ home » English to Polish » Law: Patents, Trademarks, Copyright

you are deemed to agree

Polish translation: domniemywa się twoja zgodę


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:you are deemed to agree
Polish translation:domniemywa się twoja zgodę
Entered by: Himawari

15:19 Jul 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: you are deemed to agree
By copying or otherwise using XXX Materials, you are deemed to agree to this Terms of Use.
Himawari
Poland
domniemywa się twoja zgodę
Explanation:
albo "powstaje domniemanie wyrazenia przez Ciebie zgody"
tak jest chyba bardzej po prawniczemu... :))
Selected response from:

Wojciech Wołoszyk
Poland
Grading comment
Poszlo po prawniczemu...
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5jest równoznaczne z Pana/Pani etc. zaakceptowaniem/godąjurek9
5jest równoznaczne z Pana/Pani etc. zaakceptowaniem/godąjurek9
5domniemywa się twoja zgodę
Wojciech Wołoszyk
5uważamy, że ... zaakceptował
Andrzej Mierzejewski
3uznaje się, że zgadzasz sie...
Jakub Szacki
3zgadzasz sięPawel Gieraszczenko


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zgadzasz się


Explanation:
po prostu "zgadzasz się"

tak to widzę

Pawel Gieraszczenko
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in PolishPolish

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uznaje się, że zgadzasz sie...


Explanation:
albo tp.

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
uważamy, że ... zaakceptował


Explanation:
Uważamy, że, jeżeli czytelnik kopiuje albo w jakikolwiek sposób korzysta z materiałów XXX, to zaakceptował Warunki Korzystania/Używania/Użytkowania/Stosowania

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
domniemywa się twoja zgodę


Explanation:
albo "powstaje domniemanie wyrazenia przez Ciebie zgody"
tak jest chyba bardzej po prawniczemu... :))

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Poszlo po prawniczemu...
Dziekuje!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
jest równoznaczne z Pana/Pani etc. zaakceptowaniem/godą


Explanation:
moja wersja, masy referencji na sieci

Wizaz.pl :: Copyright
... pl jest równoznaczne z zaakceptowaniem nastepujacych warunków ... sie korzysci majatkowe,
korzystanie z maili uzytkownikow ... uslug lub sklepow, sa rownoznaczne z: ...
www.wizaz.pl/MediaKit/copyright.php - 20k - 1 Jul 2004 - Cached - Similar pages

ORT.pl - darmowe konta www, free hosting, serwery www, domeny pl i ...
... Niniejszy regulaminu moze ulec zmianie a zalozenie konta jest rownoznaczne
z zaakceptowaniem regulaminu. INFORMACJE. : FREE HOSTING : ...
www.ort.pl/regulamin.php - Similar pages


--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 24 mins (2004-07-04 01:43:43 GMT)
--------------------------------------------------

ucięło mi koniec
lub zgodą/akceptacją... lub inne snonimy.

jurek9

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
jest równoznaczne z Pana/Pani etc. zaakceptowaniem/godą


Explanation:
moja wersja, masy referencji na sieci

Wizaz.pl :: Copyright
... pl jest równoznaczne z zaakceptowaniem nastepujacych warunków ... sie korzysci majatkowe,
korzystanie z maili uzytkownikow ... uslug lub sklepow, sa rownoznaczne z: ...
www.wizaz.pl/MediaKit/copyright.php - 20k - 1 Jul 2004 - Cached - Similar pages

ORT.pl - darmowe konta www, free hosting, serwery www, domeny pl i ...
... Niniejszy regulaminu moze ulec zmianie a zalozenie konta jest rownoznaczne
z zaakceptowaniem regulaminu. INFORMACJE. : FREE HOSTING : ...
www.ort.pl/regulamin.php - Similar pages


jurek9