KudoZ home » English to Polish » Law: Taxation & Customs

IFT returns

Polish translation: formularze podatkowe IFT


09:47 Mar 5, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: IFT returns
one of the documents to be filed;
[...] certificates of the tax residence of foreign contractors, copies of IFT returns
jola
Polish translation:formularze podatkowe IFT
Explanation:
kopie formularzy podatkowych IFT
kopie zeznań podatkowych IFT

IFT-1/IFT-1R Informacja o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osoby fizyczne niemające w Polsce miejsca zamieszkania

IFT-2 Informacja o wysokości przychodu (dochodu) i pobranego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych niemających w Polsce siedziby

http://www.signform.pl/browse.php?cat=64

return:
noun: document giving the tax collector information about the taxpayer's tax liability

http://www.onelook.com/?w=return&ls=a
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5formularze podatkowe IFT
Adam Zakrzewski
4wpływy z IFTRyszard Matuszewski


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wpływy z IFT


Explanation:
IFT to zapewnie coś w stylu International Foreigner Tax; spróbuj na www.acronymfinder.com

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
The asker has declined this answer

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ift returns
formularze podatkowe IFT


Explanation:
kopie formularzy podatkowych IFT
kopie zeznań podatkowych IFT

IFT-1/IFT-1R Informacja o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osoby fizyczne niemające w Polsce miejsca zamieszkania

IFT-2 Informacja o wysokości przychodu (dochodu) i pobranego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych niemających w Polsce siedziby

http://www.signform.pl/browse.php?cat=64

return:
noun: document giving the tax collector information about the taxpayer's tax liability

http://www.onelook.com/?w=return&ls=a

Adam Zakrzewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4