KudoZ home » English to Polish » Law (general)

holding w kontekscie ponizej

Polish translation: który przewodniczyl posiedzeniu s±du


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:holding w kontekscie ponizej
Polish translation:który przewodniczyl posiedzeniu s±du
Entered by: magdat

22:27 May 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: holding w kontekscie ponizej
pleas, before the honourable judge ..one of the Judges of the Circuit Court (USA- dla informacji ) , holding a branch Court of the said Circuit Court
magdat
który przewodniczyl posiedzeniu s±du
Explanation:
to hold court - przewodniczyć posiedzeniu s±du

circuit court - formerly, a Federal court presided over by a judge or judges who held court regularly at designated places in a district; abolished in 1911.
(Webster's New Unabridged)
- był to s±d objazdowy i w tym kontek¶cie "a branch Court" to byłaby taka okresowo działaj±ca filia s±du, czyli miejscowo¶ć, do której raz na jaki¶ czas przyjeżdżał sędzia i rozpatrywał sprawy.
Instytucja s±du objazdowego istnieje jeszcze w Kanadzie. Je¶li jednak tekst dotyczy współczesnych Stanów Zjednoczonych, gdzie wg podanej definicji co¶ takiego już nie istnieje, to nie wiem, o co chodzi, może o jak±¶ filię czy oddział innego rodzaju.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2005-05-16 23:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

albo tak: przewodniczył wyjazdowej sesji s±du
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
dziekuje za komentarz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kierujący/piastujący stanowisko (prezesa? )
Michal Berski
3który przewodniczyl posiedzeniu s±du
allp


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kierujący/piastujący stanowisko (prezesa? )


Explanation:
IMHO
ten branch Court - to wydział sądu???

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
który przewodniczyl posiedzeniu s±du


Explanation:
to hold court - przewodniczyć posiedzeniu s±du

circuit court - formerly, a Federal court presided over by a judge or judges who held court regularly at designated places in a district; abolished in 1911.
(Webster's New Unabridged)
- był to s±d objazdowy i w tym kontek¶cie "a branch Court" to byłaby taka okresowo działaj±ca filia s±du, czyli miejscowo¶ć, do której raz na jaki¶ czas przyjeżdżał sędzia i rozpatrywał sprawy.
Instytucja s±du objazdowego istnieje jeszcze w Kanadzie. Je¶li jednak tekst dotyczy współczesnych Stanów Zjednoczonych, gdzie wg podanej definicji co¶ takiego już nie istnieje, to nie wiem, o co chodzi, może o jak±¶ filię czy oddział innego rodzaju.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2005-05-16 23:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

albo tak: przewodniczył wyjazdowej sesji s±du

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72
Grading comment
dziekuje za komentarz