KudoZ home » English to Polish » Law (general)

rights of occupation

Polish translation: prawo do zamieszkiwania


19:10 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: rights of occupation
The reason for this enquiry is that if the couple are paying rent they may seek to claim rights of occupation on the property.
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:prawo do zamieszkiwania
Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 52 mins (2005-05-19 21:02:35 GMT)
--------------------------------------------------

www.univ.rzeszow.pl/solidarnosc/dna.htm
Osoba, która utraciła prawo do zamieszkania w mieszkaniu będącym w zasobie ... Nieobecność osoby, której cofnięto prawo do zamieszkania nie wstrzymuje ...

e-prawnik.pl/show/vortal.php/ dj0yMTMmcHY9MjEmY2lkPTExMzQmdnQ9Mg
Jaki wpływ na prawo do zamieszkania w tym lokalu dla Mamy, mnie i syna miałby fakt otrzymania przez Mamę spadku w formie działki lub np. mieszkania ...
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1prawo do zajmowania lokalu/nieruchomo¶ci
dogandbone
3prawo do zamieszkiwania
ZenonStyczyrz


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prawo do zamieszkiwania


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 52 mins (2005-05-19 21:02:35 GMT)
--------------------------------------------------

www.univ.rzeszow.pl/solidarnosc/dna.htm
Osoba, która utraciła prawo do zamieszkania w mieszkaniu będącym w zasobie ... Nieobecność osoby, której cofnięto prawo do zamieszkania nie wstrzymuje ...

e-prawnik.pl/show/vortal.php/ dj0yMTMmcHY9MjEmY2lkPTExMzQmdnQ9Mg
Jaki wpływ na prawo do zamieszkania w tym lokalu dla Mamy, mnie i syna miałby fakt otrzymania przez Mamę spadku w formie działki lub np. mieszkania ...


ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112
Grading comment
Dzięki

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
prawo do zajmowania lokalu/nieruchomo¶ci


Explanation:
też się spotyka...:)

dogandbone
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Infotradus
11 hrs
  -> thanks