KudoZ home » English to Polish » Law (general)

national number

Polish translation: krajowy numer identyfikacyjny


20:39 May 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: national number
wygl±da jak nasz PESEL, ale z kropkami
Mrs XYZ residing in...., proving his [sic!] identity with Belgian identity document No. ... and with National Number 630109.589.82 as shareholder.....
makawa
Polish translation:krajowy numer identyfikacyjny
Explanation:
To mogą być rozmaite systemy identyfikacji. Ważne jest, aby numer był niepowtarzalny i miał zasięg ogólnokrajowy.

http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

" Powinien on pozwolić na zidentyfikowanie osoby jako studenta konkretnego programu opisanego w suplemencie do dyplomu. Może być tu wyszczególniony krajowy numer identyfikacyjny, jeśli w danym kraju istnieje taki system identyfikacji"
http://www.buwiwm.edu.pl/sdd/forma.htm
Selected response from:

leff
Grading comment
tak będzie bezpiecznie. dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2krajowy numer identyfikacyjny
leff
3 +2numer statystyczny
cquest
4numer narodowyMorientes
3numer krajowy / kraju
ZenonStyczyrz


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
numer narodowy


Explanation:
no explanation

Morientes
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ZenonStyczyrz: ani jednej odsłony w internecie - trochę podejrzane
4 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
numer statystyczny


Explanation:
VAT or statistical number = NIP lub PESEL, IMHO

cquest
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: A national number used to identify Tax Office forms and other publications. http://www.help.abr.gov.au/content.asp?doc=/content/18257.ht...
7 mins
  -> dzięki

agree  Joanna Rączka: to po prostu odpowiednik numeru statystycznego PESEL
12 mins
  -> dzięki

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
numer krajowy / kraju


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-05-23 20:51:33 GMT)
--------------------------------------------------

www.impan.gov.pl/4LIB/opiswymiany.html
nr instytucji; linia adresu; linia adresu; linia adresu; linia adresu; linia adresu; linia adresu; numer kraju; e-mail; rozne uwagi ...

www.ean.pl/download/publikacje/isbnissn.pdf
Numer kraju - trzycyfrowy prefiks organizacji krajowej EAN, nadawany przez EAN. International. Dla Polski wynosi on 590.


--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-05-23 20:53:27 GMT)
--------------------------------------------------

www.funduszspojnosci.gov.pl/NR/rdonlyres/ 741FF87D-69E9-4F20-9A8C-965141C9956A/0/fs_simik_wytyczne_iz.doc
Należy wpisać numer krajowy. W przypadku, w którym znany jest numer CCI, ... Nie należy modyfikować wpisanego wcześniej numeru w polu „Numer krajowy” w

www.ean.pl/download/publikacje/proj_mie.pdf
handlowca i stosowany wyłącznie w obiegu wewnętrznym) lub numer krajowy ...
do zastosowań krajowych, gdy identyfikatorem towaru jest numer krajowy, ...


ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
4 mins

disagree  lim0nka: trzycyfrowy numer kraju i numer podany przez Askera to dwie różne rzeczy; poza tym z 4 podanych przez ciebie linków 3 nie działają // nie twierdzę, że wyrażenie nie istnieje, ale ma zupełnie inne znaczenie
15 mins
  -> no rzeczywiście nie dzialają; i nie wiem dlaczego; tak czy owak podałem pod nimi fragmenty zdań, co jednoznacznie wskazuje na istnienie proponowanego przeze mnie wyrażeniaWięc po co na siłę szukać dziury w całym?/przecież się nie upieram przy mojej wersji

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
krajowy numer identyfikacyjny


Explanation:
To mogą być rozmaite systemy identyfikacji. Ważne jest, aby numer był niepowtarzalny i miał zasięg ogólnokrajowy.

http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

" Powinien on pozwolić na zidentyfikowanie osoby jako studenta konkretnego programu opisanego w suplemencie do dyplomu. Może być tu wyszczególniony krajowy numer identyfikacyjny, jeśli w danym kraju istnieje taki system identyfikacji"
http://www.buwiwm.edu.pl/sdd/forma.htm

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 75
Grading comment
tak będzie bezpiecznie. dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Borowska
6 hrs

agree  Infotradus
7 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): ZenonStyczyrz, bartek