KudoZ home » English to Polish » Law (general)

prison watch dog

Polish translation: kontrolerzy funkcjonowania więzień


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prison watch dog
Polish translation:kontrolerzy funkcjonowania więzień
Entered by: Agata McCrindle

12:18 Jun 21, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: prison watch dog
Tekst dotyczy the Independent Monitoring Board,ktorych czlonkowie sa wlasnie prison watch dogs.
Agata McCrindle
kontrolerzy funkcjonowania więzień
Explanation:
albo raczej: osoby sprawujące kontrolę nad funkcjonowaniem więzień
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kontrolerzy funkcjonowania więzień
*eva*
3nadzorca wiezienia
Malina9


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kontrolerzy funkcjonowania więzień


Explanation:
albo raczej: osoby sprawujące kontrolę nad funkcjonowaniem więzień

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxEwa Frok: dzial/organizacja/komorka sprawujaca kontrole nad funkcjonowaniem wiezien
12 hrs
  -> z kontekstu wynika, że chodzi o okreslenie osoby będącej czonkiem takiej właśnie organizacji. Dzięki!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nadzorca wiezienia


Explanation:
Tak to wiedze

Malina9
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 117

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta: aczkolwiek po 2 tygodnich robotyki powiedziałabym wręcz strażnik więzienny bo w robotyce watch dog to po prostu strażnik
6 hrs

disagree  *eva*: przecież w kontekście podane jest, że chodzi o Independent Monitoring Board. Nadzorca czy strażnik więzienia nie może być jednocześnie członkiem takiej organizacji
19 hrs