KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Criminal Justice Act

Polish translation: Ustawa o Wymiarze Sprawiedliwości w Sprawach Karnych


15:16 Jun 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: Criminal Justice Act
Criminal Justice Act
e_t
Polish translation:Ustawa o Wymiarze Sprawiedliwości w Sprawach Karnych
Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-06-23 15:26:44 GMT)
--------------------------------------------------

... Ustawa o Wymiarze Sprawiedliwości w Sprawach Karnych z 1993 roku czyni przestępstwem
pomaganie osobie piorącej brudne pieniądze w ukrywaniu, zatrzymywaniu ...
www.cofund.org.pl/integracja/raporty/tax/m1nr4pl.doc
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Ustawa o Wymiarze Sprawiedliwości w Sprawach Karnych
MonikaSojka
3Ustawa o sądownictwie karnym
grzes


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
criminal justice act
Ustawa o Wymiarze Sprawiedliwości w Sprawach Karnych


Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-06-23 15:26:44 GMT)
--------------------------------------------------

... Ustawa o Wymiarze Sprawiedliwości w Sprawach Karnych z 1993 roku czyni przestępstwem
pomaganie osobie piorącej brudne pieniądze w ukrywaniu, zatrzymywaniu ...
www.cofund.org.pl/integracja/raporty/tax/m1nr4pl.doc

MonikaSojka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxEwa Frok
1 day8 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
criminal justice act
Ustawa o sądownictwie karnym


Explanation:
I don't think the Polish equivalent is necessary here. Maybe a litteral translation would be better.

grzes
United States
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4