KudoZ home » English to Polish » Law (general)

mobile workers

Polish translation: telepracownicy/pracownicy terenowi


17:17 Jul 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: mobile workers
in the sense that they frequently use electronic devices to access internal systems and information from remote locations or when on the move
MMcHugh
Polish translation:telepracownicy/pracownicy terenowi
Explanation:
Pierwsze to bardzo modne słowo, ale drugie chyba dokładniej oddaje znaczenie oryginału. Widziałam też "pracownicy mobilni" (dowód pod linkami).
Selected response from:

Agata Piskorska
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5telepracownicy/pracownicy terenowi
Agata Piskorska
4pracownicy mobilnixxxnnowak
4pracownicy transportu / transportowcy
bartek
3pracownicy zdalni?
Michal Berski


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pracownicy zdalni?


Explanation:
.

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pracownicy transportu / transportowcy


Explanation:
bardzo malo kontekstu :-((
ale kiedys w takiej sytuacji taka odpowiedĽ zostala wybrana - moze to o to chodzi w Twoim pytaniu????

http://www.proz.com/kudoz/984002

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: chybanie o to chodzi, tylko o pracowników którzy łaczą się z firmą z domu,czy skąd inąd
8 mins
  -> nie wiem, dopoki nie ma kontekstu nie moge zadnej odpowiedzi oceniac. To Asker zdecyduje, czy mu taka czy inna odpowiedz pasuje do kontekstu

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
telepracownicy/pracownicy terenowi


Explanation:
Pierwsze to bardzo modne słowo, ale drugie chyba dokładniej oddaje znaczenie oryginału. Widziałam też "pracownicy mobilni" (dowód pod linkami).



    Reference: http://www.microsoft.com/poland/exchange/przeglad/default.ms...
    Reference: http://www.nokia.com.pl/nokia/informacje/prasa/artykuly/2003...
Agata Piskorska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Hunter: pracownicy mobilni - brzmi dobrze i oddaje sens :)
1 hr

agree  Krzysztof Hoffmann: mnie również podobaj± się "pracownicy mobilni" - najlepiej w ogóle jakby wszystko dzisiaj było mobilne, więc i pracownicy też mog± być, zgadzam się, że dobrze brzmi
1 hr

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): pracownicy terenowi lub mobilni
12 hrs

agree  dragonr: A ja jednak byłabym za 'telepracownicy' bo chodzi o to, że nie siedzą w firmie tylko pracują poza nią utrzymując stały kontakt. A 'mobilny' po polsku znaczy 'dyspozycyjny', 'czynny', 'przedsiębiorczy'......
14 hrs

agree  Michal Berski
8 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pracownicy mobilni


Explanation:
dosłownie. Coraz częściej używa się takiego określenia.

xxxnnowak