KudoZ home » English to Polish » Law (general)

by reason of marriage

Polish translation: (wynikające) z faktu zawarcia związku małżeńskiego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:by reason of marriage
Polish translation:(wynikające) z faktu zawarcia związku małżeńskiego
Entered by: cquest

19:46 Jul 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / divorce papers
English term or phrase: by reason of marriage
z wniosku rozwodowego. Calosc idzie tak:'..all rights arising by reason of the marriage'. Czy chodzi o prawa wynikajace z faktu zawarcia zw.malzenskiego czy tez wyrazenie to ma glebsza tresc? Any ideas?
Miza
z faktu zawarcia tego związku małżeńskiego
Explanation:
a czy ma głębszą treść, zalezy od małżonków ;)
Selected response from:

cquest
Grading comment
dzieki;) Tym moim raczej nie zalezalo na glebi tresci ;(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(wynikaj±ce) z zawarcia zwi±zku malzenskiego
bartek
4z faktu zawarcia tego związku małżeńskiego
cquest


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z faktu zawarcia tego związku małżeńskiego


Explanation:
a czy ma głębszą treść, zalezy od małżonków ;)

cquest
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19
Grading comment
dzieki;) Tym moim raczej nie zalezalo na glebi tresci ;(

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(wynikaj±ce) z zawarcia zwi±zku malzenskiego


Explanation:
powstale w wyniku zawarcia

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993