KudoZ home » English to Polish » Law (general)

pre-approved mortgage

Polish translation: promesa kredytu hipotecznego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-approved mortgage
Polish translation:promesa kredytu hipotecznego
Entered by: Kathy O

18:09 Feb 17, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: pre-approved mortgage
wiem, co to znaczy, ale nie moge znalezc polskiego odpowiednika
Kathy O
Canada
promesa kredytu hipotecznego
Explanation:
Ja niestety nie wiem, co to znaczy.
Chodzi o kredyt hipoteczny czy wpis do hipoteki?
Ale to powinien rozstrzygnąc kontekst
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2promesa kredytu hipotecznego
Rafal Korycinski
4wstępnie przyznana pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny
Adam Lankamer


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wstępnie przyznana pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny


Explanation:
w zależności od kontekstu może to być też promesa kredytowa

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253

19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
promesa kredytu hipotecznego


Explanation:
Ja niestety nie wiem, co to znaczy.
Chodzi o kredyt hipoteczny czy wpis do hipoteki?
Ale to powinien rozstrzygnąc kontekst

Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 147
Grading comment
Dzieki
Notes to answerer
Asker: W miedzyczasie sprawdzilam i jest to faktycznie promesa kredytu hipotecznego


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolanta Tuzel
6 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  Roman Kozierkiewicz
10 hrs
  -> Dziękuję :-)