KudoZ home » English to Polish » Law (general)

County Clerk

Polish translation: Sekretarz Okręgu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:County Clerk
Polish translation:Sekretarz Okręgu
Entered by: anglistka

21:44 Oct 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law (general) / zaświadczenie
English term or phrase: County Clerk
acting in the capacity of County Clerk
anglistka
Sekretarz Okręgu
Explanation:
tak zwykle tłumacze
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Sekretarz Okręgu
Michal Berski
4 +1Sekretarz Powiatu (USA)Ewa Szczepaniak
4urzędnik biura powiatowego
Marquis
4urzędnik okregowego urzędu rejestrowego
Anita Wright


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
county clerk
urzędnik okregowego urzędu rejestrowego


Explanation:
propozycja

Anita Wright
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: takie stanowisko to zwykle registrar sie nazywa w USA
8 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
county clerk
Sekretarz Okręgu


Explanation:
tak zwykle tłumacze


Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bajbus: ja też :)
10 hrs

agree  Pogon
1802 days

agree  Doska: jest rok 2012 - http://www.google.pl/search?q="hrabstwo cook"&hl=pl&source=h...
1962 days

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
county clerk
Sekretarz Powiatu (USA)


Explanation:
County w USA okresla sie jako powiat

Ewa Szczepaniak
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: powiat to typowo polskie określenie, raczje powszechnie uzywa sie Okreg//W takim razie konsekwentnie trzeba nazwac stany województwami, izbę reprezentantów USA sejmem, a Sekretarza Stanu - ministrem spraw zagranicznych
22 mins

agree  Marta van der Hoeven: zachecam di przegladu witryn juz przetlumaczonych na polski, np. z Chicago; POWIAT dominuje
2 hrs

neutral  bartek: w USA nie ma powiatów
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
county clerk
urzędnik biura powiatowego


Explanation:
imho

--------------------------------------------------
Note added at 13 horas (2006-10-22 10:46:49 GMT)
--------------------------------------------------

No to w takim razie biura okręgowego

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-10-22 10:58:10 GMT)
--------------------------------------------------

To dlaczego na google nie ma żadnego okręg Cook a natomiast powiat Cook występuje dosyć licznie? Już sama nie wiem......

Marquis
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: nie ma u Was powietaów - są okręgi :-)))))
7 hrs

neutral  Michal Berski: O, przepraszam najmcniej, komentarz miał iśc do innej odpowiedzi. Ale w dalszym ciagu uważam, że w USA nie ma powiatów, tak jak Chicago nie leży w województwie Illinois
1 day10 hrs
  -> Ja akurat proszę pana uczyłam się angielskiego w Polsce, a poza tym to skąd Pan może wiedzieć, gdzie ja mieszkam?? A stron internetowych it ak nie tłumaczę. Może pan......Poza tym też mogłabym powiedzieć, że sekretarz to jest partii lub stanu a nie okręgu