KudoZ home » English to Polish » Law (general)

implied by conduct

Polish translation: (umowa) dorozumiana zawarta przez określony spójny sposób postępowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:implied by conduct
Polish translation:(umowa) dorozumiana zawarta przez określony spójny sposób postępowania
Entered by: delfik

17:57 Oct 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / contracts
English term or phrase: implied by conduct
it cannot be determined whether the contract sued on is written, oral or implied by conduct
delfik
(umowa) dorozumiana zawarta przez określony spójny sposób postępowania
Explanation:
W teorii prawa umowy pod względem formy wyrażenia woli dzielą się na ustne, pisemne i dorozumiane zawarte przez określony spójny sposób postępowania
Selected response from:

Natalia Gebert
Grading comment
Baaardzo dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czy jej zawarcie wynika w sposób dorozumiany z zachowania stron
Maciej Andrzejczak
4(umowa) dorozumiana zawarta przez określony spójny sposób postępowaniaNatalia Gebert


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(umowa) dorozumiana zawarta przez określony spójny sposób postępowania


Explanation:
W teorii prawa umowy pod względem formy wyrażenia woli dzielą się na ustne, pisemne i dorozumiane zawarte przez określony spójny sposób postępowania

Natalia Gebert
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Baaardzo dziękuję za pomoc!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
or implied by conduct
czy jej zawarcie wynika w sposób dorozumiany z zachowania stron


Explanation:
tal bym to widział...

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 204