KudoZ home » English to Polish » Law (general)

picture credits

Polish translation: Za zdjęcia dziekujemy:


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:picture credits
Polish translation:Za zdjęcia dziekujemy:
Entered by: yastee

11:31 Mar 11, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / copyright
English term or phrase: picture credits
W tekście copyright, o książce w której zamieszczone są zdjęcia obrazów.
angelapon
Za zdjęcia dziekujemy:
Explanation:
może tak?

Przy okazji: czy chodzi o autorów, czy też o właścieli majątkowych praw autorskich - to wynika z kontekstu. To nie jest to samo. Prawa majątkowe są zbywalne i mogą należeć do agencji foto lub wydawcy, a nie do autora.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2007-03-12 20:30:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ps.: Copyright (c) oznacza, zgodnie z konwencją genewską, właściciela majątkowych praw autorskich, a nie autora - który mógł te prawa zbyć.
Selected response from:

yastee
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Autorzy zdjęć
bartek
3Za zdjęcia dziekujemy:yastee


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Autorzy zdjęć


Explanation:
najprościej
Prawa autorskie do zdjęć należą do... - ale tak się nigdy tego nie podaje
ALBO:
Zdjęcia udostępnione przez
ALBO
Zdjęcia wykonane przez

ALE
pierwsza wersja jest najczęściej przyjęta

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: http://www.proz.com/kudoz/1803504
1 min
  -> sprawę uprościłoby ddokreślenie, gdzie i jak te credits są umocowane :)

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Za zdjęcia dziekujemy:


Explanation:
może tak?

Przy okazji: czy chodzi o autorów, czy też o właścieli majątkowych praw autorskich - to wynika z kontekstu. To nie jest to samo. Prawa majątkowe są zbywalne i mogą należeć do agencji foto lub wydawcy, a nie do autora.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2007-03-12 20:30:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ps.: Copyright (c) oznacza, zgodnie z konwencją genewską, właściciela majątkowych praw autorskich, a nie autora - który mógł te prawa zbyć.

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115