KudoZ home » English to Polish » Law (general)

member state satisfies burden of proof

Polish translation: ciężar dowodu spoczywa na państwie członkowskim


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:member state satisfies burden of proof
Polish translation:ciężar dowodu spoczywa na państwie członkowskim
Entered by: yastee

19:26 Mar 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / genetics
English term or phrase: member state satisfies burden of proof
fragm. z orzeczenia. Czy można spełniać ciężar dowodu - nic takiego nie znalazłąm w wyszukiwarkach...
iwonka
ciężar dowodu spoczywa na państwie członkowskim
Explanation:
z powodu braku całego zdania forma gramatyczna oraz sens mogą być zupełnie inne
Selected response from:

yastee
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wywiązuje się ze zobowiązania do przeprowadzenia dowodudieperle
2ciężar dowodu spoczywa na państwie członkowskimyastee


Discussion entries: 3





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ciężar dowodu spoczywa na państwie członkowskim


Explanation:
z powodu braku całego zdania forma gramatyczna oraz sens mogą być zupełnie inne

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115

1155 days   confidence: Answerer confidence 5/5
wywiązuje się ze zobowiązania do przeprowadzenia dowodu


Explanation:
Z kontekstem czy bez na pewno nie chodzi o "spoczywanie ciężaru", bo "satisfy" może mieć tylko znaczenie "spełniać"/"wywiązywać się"/"przestrzegać". Poniewczasie dla iwonki, ale może komuś innemu się przyda.

dieperle
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish