KudoZ home » English to Polish » Law (general)

equal opportunity law regulation

Polish translation: przepisy prawa dot. równości szans.....


10:06 Apr 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: equal opportunity law regulation
the information obtained will not be used in violation of any federal or state equal opportunity law regulation
tania
Polish translation:przepisy prawa dot. równości szans.....
Explanation:
Equal opportunity (Równość szans kobiet i mężczyzn) – jedna z zasad polityki spójności Unii Europejskiej, mająca na celu tworzenie takich samych szans oraz ..
Sprecyzowałbym potem czyich szans i czego dotyczących
M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przepisy prawa dot. równości szans.....
maciejm
3przepisy prawa dot. równouprawnienia
Joanna Rączka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przepisy prawa dot. równouprawnienia


Explanation:
chyba tak - chodzi o równouprawnienie bez względu na wiek, płeć, rasę, wyznanie, narodowość, orientację seksualną, stan cywilny, niepełnosprawność itd.

Joanna Rączka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przepisy prawa dot. równości szans.....


Explanation:
Equal opportunity (Równość szans kobiet i mężczyzn) – jedna z zasad polityki spójności Unii Europejskiej, mająca na celu tworzenie takich samych szans oraz ..
Sprecyzowałbym potem czyich szans i czego dotyczących
M


    Reference: http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/Drukowanie/drukowanie...
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 53
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
47 mins

agree  Piotr Rypalski: tak
2 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Marcelina Haftka, Joanna Rączka, maciejm
Non-PRO (1): IwonaASzymaniak