KudoZ home » English to Polish » Law (general)

"appear from the records"

Polish translation: dokumentacja wskazuje, że/ na podstawie dokumentacji...


15:48 Jul 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law (general) / prawo cywilne
English term or phrase: "appear from the records"
Odpis aktu urodzenia USA
knidle
Polish translation:dokumentacja wskazuje, że/ na podstawie dokumentacji...
Explanation:
Bez bezpośredniego kontekstu można zgadywać j.w.
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1dokumentacja wskazuje, że/ na podstawie dokumentacji...
Tomasz Poplawski
2wynikać z ewidencji/dokumentacji
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
dokumentacja wskazuje, że/ na podstawie dokumentacji...


Explanation:
Bez bezpośredniego kontekstu można zgadywać j.w.

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 410

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Jest sens zgadywać, skoro samemu pytającemu nie zależy na uzyskaniu poprawnej odpowiedzi?
11 mins

agree  Roman Kozierkiewicz
12 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
appear from the records
wynikać z ewidencji/dokumentacji


Explanation:
Kolejna zgadywanka.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 430
Notes to answerer
Asker: