KudoZ home » English to Polish » Law (general)

royalty payment approval

Polish translation: zatwierdzenie należności z tytułu prawa własności


07:47 Sep 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: royalty payment approval
Others
a. Royalty payment approval
b. land purchase approval

agenda posiedzenia rady nadzorczej
makawa
Polish translation:zatwierdzenie należności z tytułu prawa własności
Explanation:
Wydaje się, że w przypadku obrotu nieruchomościami "opłata licencyjna" nie brzmi najlepiej, zaś moja propozycja jest dość pojemna
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zatwierdzenie należności z tytułu prawa własnościRoman Kozierkiewicz
2zatwierdzenie (uiszczenia) opłaty licencyjnej
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zatwierdzenie (uiszczenia) opłaty licencyjnej


Explanation:
Rozumiem, że w odniesieniu do gruntów (patrz b).

Sł. Kościuszkowski podaje tłumaczenie royalty jako 'opłata licencyjna' w odniesieniu do gruntów.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 430

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zatwierdzenie należności z tytułu prawa własności


Explanation:
Wydaje się, że w przypadku obrotu nieruchomościami "opłata licencyjna" nie brzmi najlepiej, zaś moja propozycja jest dość pojemna

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 488